En vecka i oktober

Förra veckan var en väldigt bra vecka.
Ett par målare har varit här i två dagar och vi har nu fått det nymålat i köket och nya tapeter i vårt sovrum, blev verkligen en uppfräschning!
I onsdags fick jag och min fina vän Alicia för oss att vi skulle dra ut och dansa, älskar verkligen när vi kommer på spontana idéer det blir alltid så himla roligt!
I helgen har vi bara tagit det lugnt, vi var hemma hos mamma i fredags och åt god mat och spelade ett nytt roligt spel.
I lördags började jag dagen med att sitta ett par timmar på UB för att plugga. Senare på kvällen cyklade vi bort till hemmakväll där hyrde vi en film och köpte snacks. Vi passade även på att köpa med oss thaisilk hem och gotta oss med. En perfekt helg med andra ord.

Min underbara vän ❤️

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0