Fredag

Då var en vecka med drama över i skolan. Det har varit väldigt roligt faktiskt och idag hade vi sagofestival. Vilket innebar att alla fyra grupper i klassen spelade upp sina teaterpjäser. Min grupp spela upp en sekvens från Pelle Svanslös, jag spelade taxen Max. De andra grupperna hade Snövit, Hans och Greta och frost. Var superkul att se alla!

Efter skolan mötte jag upp mamma på stan och åt en väldigt god lunch bestånde av svampsoppa och bröd till förrätt sedan åt jag fläskfilé med pommes, bea och rödvinssås var väldigt mumsigt.

Nu ska jag kasta mig in i pluggbubblan ett tag, har tenta nästa vecka. Hoppas ni får en bra helg! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket lyx😜Vi få ta våran lunch vid ett annat tillfälle min plutt😊

2016-02-19 @ 21:45:50
Postat av: Anonym

Vilket lyx😜Vi få ta våran lunch vid ett annat tillfälle min plutt😊

Svar: Ja det var mumsigt! Det får vi absolut göra 😘
Julia Johansson

2016-02-19 @ 21:45:51
Postat av: Anonym

Älskar dig mer än allt❤️😘

Svar: Älskar dig också ❤❤
Julia Johansson

2016-02-19 @ 21:51:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0