Ny vecka

Igår började jag dagen med ett pass på gymmet. Det är så skönt att vara där när det knappt är något folk var bara en och annan hurtig pensionär.

Jag drog sedan hem och gjorde mig i ordning för att åka till nybro. Känns alltid lika lustigt att åka dit och det bara knyter sig i magen för att man ska stöta på människor som man låtsas inte finns längre.
Jag mötte iaf upp Emma och vi startade med plugget som gick lite trögt idag, det var roligare att planera grillkväll och fika på stan.
Efter fikan så gick vi och handlade innan vi åkte bort till Williams mormor för att grilla. Blev en jättemysig dag/kväll fast extrem trötthet och huvudvärk. Somnade som en stock när vi kom hem fullt påklädd och med smink på mig haha måste varit en vacker syn.
Hoppas ni fått en lika bra start på veckan som jag!

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0