Myskväll

Igår var det dags för lite lördagsjobb på systembolaget i ett par timmar. Därefter somnade jag som en liten klubbad säl i sängen och råkade sova lite för länge som vanligt. Vi hade bokat bord på larmgatan 10 vid 7 och jag vaknar 10 över 6 haha. Det var bara att slänga sig upp och göra sig i ordning.
Var verkligen en himmelsk middag som bestod av vitlöksbröd till förrätt och sedan planka. Mums! 

Efter jag vinkat av William så kom Emma in till Kalmar. Vi planerade en utgång men var väl lite halvt opeppade båda två. Vi satt på en uteservering en stund och snackade lite skit innan vi gick hem och kollade på en film istället.
Nu sussar hon så sött bredvid mig här i sängen medans jag kollar på vampire diaries. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En del har det hur bra som helst!😃puss min plutt😘

Svar: Ja ibland så! hihi puss 😘
Julia Johansson

2015-05-17 @ 12:00:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0