Why?

Varför just jag, varför just nu? Jag visste verkligen att jag inte skulle skriva ut hur bra jag mådde osv. Men jag gjorde det ändå, nåja är väl inte det mest katastrofala misstaget jag gjort i mitt liv. Saken är den att jag har blivit sjuk iaf.. jag har fått vattkoppor.. och det är hemskt! Jag smittar i princip mer än pesten och ska vara hyfsat isolerad ett tag framöver. Inte nog med det så ser jag ut som en gigantisk salami hela jag och det kliar något fruktansvärt.
Tur i oturen var väl ändå att pappsen var här hemma när jag blev sjuk så man fick bli lite omhändertagen.
Vi hade iaf en väldigt mysig fredagskväll och lördagsförmiddag innan huvudvärken feber blev helt outhärdlig.

I fredagskväll kollade vi på bio vi såg filmen insurgent som var riktigt bra! Längtar verkligen tills nästa nu. 


I lördags var vi först på stan här i Kalmar innan vi åkte över till Öland för att äta himmelska kroppkakor.
Snart kommer fina mamma hit med cola tacka gudarna för det. Ha det bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0