Sjukhuset

Då var man hemkommen från ett besök på sjukhuset. Det var dags för återbesök för en operation som jag gjorde för 6 år sedan (?!) shit vad tar tiden vägen egentligen. Det gick iaf kanon och jag behöver inte komma dit fler gånger om jag inte får några besvär då förstås.
 
Eftersom det gick så snabbt och smidigt gled jag in en sväng på operation också för att få en liten rundtur, en kopp choklad och heja på alla mammas kollegor.
Mycket trevligt, det finns fortfarande en liten del av mig som skulle tycka det var roligt att vara sjuksköterska.

Är så jäkla svårt när man är en sån där jobbig människa som jag som skulle kunna tänka sig att bli ca 100 olika yrken.
Det jag iaf vet till 100% är att jag inte vill jobba med ett yrke där alla dagar ser likadana ut. Skulle kvävas av att sitta och häcka på ett kontor och göra samma sak dag in och dag ut. Sen var det blir i slut ändan får vi se och om jag känner mig rätt så blir det säkerligen ett par olika yrken i mitt liv men vad gör det!
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att återbesöket gick bra!, skönt att det finns alternativ i yrkes valet!. Puss min älskade plutt😘

Svar: Ja det var riktigt skönt! hehe ja vi får väl se vart jag hamnar tillslut ☺ puss 😘
Julia Johansson

2015-03-04 @ 21:56:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0