Ny vecka

Jaha, då var det måndag igen och en ny vecka står framför oss! Förra veckan blev ganska dålig på träningsfronten så denna veckan blir det nya tag igen. 
Har precis kommit hem från ett möte med en pt från gymmet, vi pratade om vad jag ville ha ut av träningen och så fick jag testa på ett gympass som hon lagt upp. Det var väldigt roligt som lite omväxling från våra gruppövningar. Så nu ska jag försöka ta gymmet 2 gånger i veckan och resterande gånger blir det gruppträning. Har ett uppföljningsmöte om 2 veckor igen så då får vi se om jag tycker om upplägget och se vad vi ska ta bort/lägga till. 
Har dock en väldigt stark känsla av att jag inte kommer kunna lyfta armarna särskilt högt imorgon haha. Tur det står ett spinningpass på schemat! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat min plutt!😘

Svar: Hehe tackar 😘
Julia Johansson

2015-03-02 @ 21:52:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0