En riktigt bra helg

I lördags hade jag en supermysig eftermiddag/kväll tillsammans med pappa och två av hans polare. Vi åt himmelskt god oxfilé på olearys, kikade på min lägenhet och var inne en liten sväng på lilla puben.
Trippade sedan hem till min lägenhet igen för att somna till the mentalist men kände efter ett par avsnitt att det kunde jag göra en annan dag istället och blev sugen på att gå ut och dansa. Så hörde av mig till Alicia och efter några snapar med övertalning så var hon på! Vi hade verkligen sjukt roligt och dansade tills svetten rann. Vi stannade tills stängning och gick vidare till café corner för en lite mat innan vi gick hem till lägenheten igen. Tiden bara sprang iväg när vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi somnade inte för ens klockan blev halv 5.
Innan hon åkte hem morgonen därpå så hann vid med varsin kopp te i vårsolen.
 
Nomnom!
 
Senare på dagen träffade jag upp mamma på stan vi tänkte ta en fika och gotta oss i solen men det blev en bit mat istället. Somnade sedan som en stock när jag kom hem efter vi varit och strosat lite i affärerna. Men dagen slutade inte där blev även inringd utav jobbet klockan 8 på kvällen då en kollega blev dålig, så det var bara att trampa dit och stänga macken.
 
Idag har jag varit på möte på jobbet, testat den nya daimstruten med chokladglass och tränat ett pass på gymmet med mamma.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det bra min älskade plutt 😘.

Svar: Ja hihi var en bra helg! 😘
Julia Johansson

2015-03-09 @ 22:07:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0