Äntligen lite sol

Jag tackar vädergudarna för att jag fick vara ledig en dag när det var strålande sol ute! Jag och william var lediga båda två idag vilket aldrig händer mitt i veckan vi lyckas alltid pricka in olika.
Så vi passade på att åka på en liten utflykt ut till Öland.
Vi åkte först till Borgholm där vi strosade runt lite innan vi satte oss på en uteservering och åt lunch. 



Därefter åkte vi till färjestaden där vi kollade lite i affärerna och handlade med oss jordgubbar hem.
Väl hemma i Kalmar gick vi en sväng på stan och satt en stund på krögers innan vi träffade på farmor och Allan en snabbis, hon ville överlämna en paj som hon bakat så söt så!
Det blev en mycket bra ledig tisdag.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!, min älskade plutt😘❤️

2015-06-10 @ 19:16:32
Postat av: Anonym

Härligt!, min älskade plutt😘❤️

2015-06-10 @ 19:16:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0