Minnen

Det roliga med att ha bloggat så länge på samma blogg är att blicka tillbaka på allt roligt man gjort. Så många minnen som man har skrivit ner som man kanske annars inte skulle kommit ihåg. Att läsa alla tankar som man hade, hur man mådde och kände för saker, allt kommer tillbaka både det sämre och de bättre. Det finns väldigt mycket som jag saknar som jag förlorat på den senaste tiden både personer, tillfällen som man aldrig trodde skulle ta slut som jag önskar att jag tagit vara på bättre och min inställning. 
År 2015 ska bli ett bra år, det bara måste bli så. 

En liten 15-årig Julia som trodde hon visste så mycket om livet, oj så fel hon hade. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0