Min vecka i bilder

Den här veckan har bestått av 4 dagars jobb och såhär såg det ut när jag öppnade häromdagen de är väldigt busiga kollegor jag jobbar med haha, men vi har väldigt roligt. 


I tisdags så hade jag och Emma 1 års dag och det firade vi med att shoppa lite på stan och äta god mat på athena.  

Mamma har äntligen blivit kalmar bo så har hjälpt henne att flytta med Gordon och varit lite kattvakt. Vi har också ätit en hel del mumsig mat och igår blev det planka. 


Idag ska jag handla mat till veckan som kommer, städa lite, boka tvättid och sen senare ikväll blir det kanske bio. 
Hoppas ni haft en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som veckan har varit bra!, vad blir det för bio?

Svar: Jodå helt okej, det blir american sniper isf 😊
Julia Johansson

2015-01-25 @ 11:58:00
Postat av: Mathilda

Vad gott med planka! Vart har ni köpt den så man kan ta med hem? :)

Svar: Ja det var super gott! Vi beställde från table 20 här i Kalmar, smidigt att få hem dem så i en liten låda ☺
Julia Johansson

2015-01-26 @ 20:15:25
URL: http://mathiilda.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0