Träning

Händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu så har inte direkt så mycket att skriva om här om ni undrar varför jag är lite oaktiv. 

Jag har iaf påbörjat min prova på vecka på gymmet förra veckan med mamma. Vi har hunnit testa två pass vilket var spinning och grit plyo. Det sistnämnda passet var grymt jobbigt men kul! 
Idag ska vi testa på ett pass som heter body balance vilket ska vara en blandning mellan pilates, yoga och tai chi. Tror det kan bli riktigt roligt! Ett mål jag har med min träning är att bli hyfsat vig igen och jag tror att ett pass som body balance kan hjälpa till en liten bit på vägen. 

Förutom träning så står det städning på schemat idag. Är redan klar med toaletten och har även bytt lakan i min säng. Nu återstår bara resten utav lägenheten.. tur att den inte är speciellt stor! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att allt verkar härligt !, puss min älskade plutt 😘

Svar: jadå, det rullar på. Puss 😘❤
Julia Johansson

2015-02-02 @ 22:58:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0