Torsdag

Haft extrem tandvärk i mer än en veckan nu så har inte direkt haft så mycket att skriva om hade nog mest blivit  klagande från min sida. 

Det ni har missat är att min kära blogg fyllde 6 hela år i måndags tåls även att nämna att det var min namnsdag också och jag fick faktiskt ett grattiskort från mormor, överraskad! 

Igår var jag ute en liten sväng med hedda och Malin. Fortfarande med ont i tanden men knaprade i mig en Ipren och följde med en stund ändå, skönt att komma ut från lägenheten lite. 

Idag har jag varit på sjuktbanan här i Kalmar med en kompis och testat på att skjuta. Det var riktigt roligt faktiskt!


Senare på eftermiddagen åkte jag och mamma till nybban för att hämta ut mina nya glasögon. Så himla skönt med ett par nya då mina gamla gått sönder, har inte direkt gått att vistas med de andra bland folk då jag tejpat ihop dem lite fint haha! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging där😘

Svar: Tack så mycket, detsamma tror jag nog även fast jag inte riktigt vet vem anonym är hihi 😉
Julia Johansson

2015-02-19 @ 21:48:08
Postat av: Anonym

Det var pappsen😄

Svar: Hihi du får börja skriva ditt namn eller ngn kod så jag vet att det är du 😘
Julia Johansson

2015-02-20 @ 22:32:59

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0