Friday baby

Igår mötte jag upp Emma på stan för att hänga en stund. Vi gick runt lite i affärerna och kollade in bokrean, fanns mycket roligt! Fick med mig en bok hem. Vi satte oss sedan och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, hon är för bra den tjejen!

Idag ringde klockan kvart över 4 och det var bara att palla sig upp och cykla iväg för att öppna macken. Dagen gick relativt fort alltid roligt att jobba en fredag alla är så glada när de kommer in. Kom hem och somnade inprincip direkt efter jag fått av mig skorna haha. 
Ikväll har jag lyxat till det med godis från hemmakväll och massa bra avsnitt av The mentalist, älskar verkligen kriminalserier! 


Här är boken som jag köpte på bokrean, mitt nästa projekt är alltså att lära mig sticka! Så nu vet jag äntligen vad jag ska ge min syster i examens och 25års present, en stickad fågel. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0