En bättre lördag

Började dagen med ett spinningpass med mamma. Efter det drog vi ner en sväng på stan. Hittade en vårjacka och även ett par skor så nu är jag fullt utrustad inför våren! 
Vi åkte även ut till maxi och handlade lite mat tills kvällen. 
Nu har jag precis duschat och ska väl börja göra mig i ording lite smått för att sedan trampa bort till mamma lite senare. Vi ska nämligen mumsa på världens godaste mat tillsammans med Fredrik och annsofie. 
Men innan dess ska jag kolla klart på pingvinerna från Madagaskar som jag kollade på innan jag totalt däckade haha. 
Imorgon och på måndag är det jobb som gäller!
Hoppas ni får en bra lördag. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att träna😊, skönt att ha vår stassen klar!😊. Jag har lagt golv hela dagen och nu är jag helt slut😁, puss min älskade plutt😘/ pappsen.

Svar: Hehe jadå nu har vi kommit igång ☺ ja skönt att ha det avklarat! okej, låter som en ganska bra lördag det med! Puss 😘
Julia Johansson

2015-02-21 @ 19:35:58

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0