Ett stycke fredag

Idag fick jag vara glasögonorm halva dagen. Var i simhallen igår med min studiegrupp och tappade min ena lins. Tyckte att jag såg lite suddigt när jag mötte upp Annie på stan haha! Vi hade iaf en väldigt mysig eftermiddag med mycket prat om livet och gamla tider. 

Idag efter skolan drog jag och mamma till nybro för att hämta mina reserverade böcker på biblioteket. Vi hann även med ett besök hos optikern och en kebabsallad innan vi begav oss hem igen. Väl hemma bytte jag om till konståkningskläder och drog ner till ishallen för att testa på ett pass! Var väldigt kul att åka lite igen. Vi får se om ska fortsätta. Köpte med mig läsk och en påse stjärnor hem och nu sitter jag här framför tvn. Blir en lugn kväll, dags att jobba imorgon igen. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0