Tranås

Vilken bra helg detta visade sig att bli! Åkte upp till Tranås igår för att träffa min fina syster och pappa. Julia och albin skulle ändå upp på skäktkalas så jag åkte passade på att hänga med.
Så igår åt vi en riktigt god lunch på golden thai som bestod av förrätt med vegetariska vårrullar sedan blev det mongoliskbuffé där man väljer alla kryddor, såser, grönsaker och kött/räkor/kyckling som man vill ha själv rått så tillagar dem de så man får titta på. Det blev även efterrätt som bestod av friterad banan med melonglass var verkligen himmelskt gott alltihop! 

Senare på kvällen så började jag och sofi att göra oss i ordning litegrann för att förfesta med erics kompisar. Vi drog sedan ut på babar här i Tranås med hela gänget från nybro/kalmar som också var på släktkalas här. Hade verkligen sjukt roligt med världens finaste vänner.
Idag på morgonen blev det en riktigt brak frukost med jordgubbar, kiwi, scones och våfflor! 

Inte nog med det så ska jag äta världens godaste lunch, alltså chiligryta! Är verkligen min favorit. Senare i eftermiddag bär det av hemåt igen till Kalmar och då får jag äntligen träffa min favorit igen som varit iväg, helt underbart! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0