Ny vecka

Förra veckan var en väldigt bra vecka. Var och kollade på bio i torsdags såg fast and the furious 7 och den var verkligen så himla bra!! Så gå och kika på den om ni inte redan har gjort det. I fredags träffade jag hedda för lite tacomys och för att kolla på fotboll i spöregn i Nybro, hon är verkligen för bra den tjejen som nu ska lämna mig i en vecka för att njuta i Egypten, fusk!


I helgen har jag även hunnit med grillpremiären för i år, det var en väldigt mysig och trevlig kväll som spenderades i Mönsterås.

Igår hade vi en riktigt fixardag, var och handlade mat runt om i hela kalmar haha, fixade med mina vår och sommarkläder som låg överallt i hela lägenheten. Så nu åker höstkläderna bort helt! 


Idag har jag jobbat min första dag på mitt nya jobb. Har verkligen varit roligt men det har varit väldigt mycket information att ta in och just nu känns allt lite rörigt. Det är mycket nytt att lära sig! Men jag tror att jag kommer trivas kanon. Kollegorna verkar hur sköna som helst! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra min älskade plutt😘

Svar: Ja visst det! Puss 😘
Julia Johansson

2015-04-21 @ 07:15:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0