Lean on

Himla skönt med lite lediga dagar nu innan det blir jobb torsdag, fredag och lördag igen.
Men trotts jobb hela förra helgen så hann jag ändå med en del. Jag var på Williams släktkalas i lördags och sedan blev det utgång efter det med härliga människor. 


På söndagen hade vi en riktigt slappdag med skräpmat och filmer innan jag började jobba vid 5 igen.

Igår var jag på möte på systembolaget, senare på eftermiddagen var jag och mamma en stund på stan innan vi möte upp william för att äta lite gott på thaisilk. 


Idag blev det en skön sovmorgon och nu håller jag på att fixa mig lite samtidigt som jag städar och dunkar musik. Idag ska jag nämligen träffa en mycket saknad vän som varit på resande fot i månader! 

Kommentarer
Postat av: W

Du och jag jullanbullan du och jag ❤️

Svar: Du och jag willepille. Puss på dig ❤
Julia Johansson

2015-05-01 @ 06:22:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0