Fredag

Det har verkligen blivit en helomvändning i veckoplaneringen gentemot föregående veckor. Jag har gått från ungefär 1-2 jobbpass per vecka till 6 stycken denna veckan men ändå känner jag att jag hunnit med en hel del. Det är träningen som har kommit lite i efterhand dock bara hunnit med ett pass än så länge denna veckan.

Men igår prioriterade jag faktiskt lite torsdagsmys med Emma efter jobbet. Vi gick på stan och trängdes bland kläderna inne på cubus och bikbok som öppnade sina nya butiker igår och hade 30% på hela sortimentet. Vi tog oss även en god lunch på Athena.

Senare på kvällen träffade jag Alicia efter hon slutat jobba. Vi åkte och satte oss i slottsparken och pratade om allt mellan himmel och jord. Mycket mysigt!
Det blev verkligen en bättre torsdag då jag fick träffa två av mina underbara vänner.

Idag blir det ett kort pass på systemet om några timmar men innan dess blir det att städa lite och laga mat. Hoppas ni får en bra fredag! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0