Wonderful day

Igår var klockan ställd på 4 och då var det dags att stiga upp och dra till jobbet. Började dagen med att öppna, slutade sedan vid klockan 14.15 på eftermiddagen. 
Mötte sedan upp mamma vid giraffen och vi åkte tillsammans in till stan där mamma utredde ett par ärenden innan vi gick på lägenhetsvisning. Lägenheten var helt underbar, en söt liten etta där man såg i alla vrån utan att behöva sova med tänt i hallen som jag gör idag, är verkligen extremt mörkrädd.

Vi trippade sedan bort till thaisilk för att äta lite (var inte ens mitt förslag jag lovar hihi) var lika underbart gott som vanligt! 
Efter det kastade vi oss in i bilen för att åka tillbaka till giraffen för att kolla på en ny cykeln till mig, eftersom min gamla blev stulen.. Och jag kan säga att det blev kärlek vid första ögonkastet! 


Här är min pärla i mattsvart och guld.

Åkte sedan hemåt till nybban, tog mig en snabb powernap innan jag fick trevligt besök av Annie. Mycket bra dag och en mycket bra kväll! 

Idag ska jag på 20års/24års fest för Albin och Julia! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0