Roadtrip

Idag har jag varit på en liten roadtrip med mamma. Vi åkte först upp på stan i Nybro för att kolla lite i affärerna, jag hittade en jättesöt rosa burk på karamellen som fick följa med hem. Vi åkte sedan till flygsfors där det ligger en jätterolig och stor loppis! 
Fick med mig ett par fynd därifrån blandannat en servetthållare, en fin skål och en liten tavla, allt det för ynka 45kr! 
Sedan åkte vi tillbaka till Nybro där vi åt god lunch på kebaben följt av en tripp till ÖB och efterrätt på mcd.
Haft en riktigt rolig dag, ska nu slänga mig i sängen och kolla på skilda världar! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni har det😄😃

Svar: Tack så mycket! 😃
Julia Johansson

2014-09-07 @ 08:13:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0