Jobb

Nu har jag jobbat en vecka och en dag på mitt nya jobb. Idag var första gången då jag fick vara med att öppna, det är många rutiner att lära sig men det är väldigt roligt också. Verkar vara hur goa kollegor som helst som jobbar där och det gör väldigt mycket! 
Imorgon ska jag lära mig rutinerna för stängning, så det blir en lång dag från kl. 14.15 till 00.15. 


Nu har jag precis mumsat i mig middagen för ikväll, det blev skinksnitzel, pepparsås och klyftpotatis. Körde på helgmat på en måndag men tycker nästan man förtjänar det när man stigit upp vid halv 4 imorse. 



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vart jobbar du? :)

Svar: På OKQ8 inne i Kalmar :)
Julia Johansson

2014-09-15 @ 20:47:46
URL: http://mathiilda.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0