En helg med de bästa

Tankarna bara snurrar runt en massa såhär på morgonkvisten, så lätt att de bara skenar iväg och tänker på allt möjligt. 
Jag har iaf haft en helt underbar helg med mina syskon och pappa.
I fredags var vi ute jag, Emma, Sofi och maxime. Det var så himla kul och vi dansade tills svetten rann. Bara glada stunder och jag kände för en stund att livet var helt underbart. 
Igår var vi i Linköping för att fira pappa litegrann som fyller år idag! Så grattis världens bästa pappa ❤️ 
Vi strosade iaf runt lite på stan och kikade i alla affärerna. Sedan gick vi och åt på en grekisk resturang som Sofi och pappa ätit på innan och det var verkligen så himmelskt gott! Åt fläskfilespett med krispiga pommes! Bättre än larmgatan 10 hemma faktiskt.
Vi gick sedan på bio framåt kvällen och då såg vi The equalizer som verkligen var helt grym! Rekommenderar verkligen att se den om ni gillar spänning och hämndfilmer. 

Kunde faktiskt inte blivit en bättre helg. Är så glad att jag verkligen tog mig i kragen och åkte upp hit istället för att ligga i sängen hemma och tycka synd om mig själv. 
När man mår såhär dåligt så får man verkligen se vilka som är ens riktiga vänner, vilka som verkligen bryr sig och frågar hur det är med en och vilka som skiter i en fullständigt. 

Jag är så otroligt lyckligt lottad att jag har mina underbara syskon iaf. Mina absolut bästa vänner ❤️



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0