Huvudvärkdelux

Igår fick jag åka hem efter 4h på jobbet mådde så fruktansvärt dåligt med spräng huvudvärk och illamående.. Tablett ville inte heller hjälpa men när jag kom hem så sov jag i 3h och det kändes faktiskt lite bättre sen när jag vaknade. 

Hann iaf med att pynta lite bullar innan jag gick hem. 

Mamma och jag åkte upp en liten sväng på stan sedan på kvällen eftersom det var tjejkväll. Vi åt mumsig mat på kebaben och kikade lite i affärerna, väldigt mycket folk var det verkligen. Det är roligt att se men det var lite jobbigt att gå runt där när man inte var riktigt var på topp men vi hann iaf med vår favvobutik karamellen, där det dessutom var 20% på hela sortimentet! Blev en väldigt mysig kväll.

Goodiebag från tjejkvällen och mumsig mat. 

Idag vaknade jag ganska tidigt och fortfarande med huvudvärk.. Får knapra i mig några tabletter sen. För idag ska jag en sväng till Kalmar med pappa som kommer ner hit runt klockan 4, så innan dess måste jag städa, duscha och göra mig i ordning. Men nu ska jag pilla i mig lite frulle! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0