Tröttmössa

Har ni tänkt på vad roliga saker man gör när man är trött ibland? Hjärnan hänger inte alltid riktigt med. 

Häromdagen sov jag och Robin hemma för att vara kattvakter. Runt klockan sex på morgonen börjar Gordon mjaua för då vill han gå ut. Jag stiger upp som en zombie och tar på mig glasögonen (tror jag) och går till dörren för att släppa ut honom, när jag kommer tillbaka till sängen så ska jag ta av mig mina glasögonen för att gå och lägga mig igen men då upptäcker jag att jag inte alls tagit på mig mina glasögon utan mitt diadem som också låg på nattduksbordet, haha?! Skrattade högt för mig själv en sekund innan jag insåg att det var absolut ingen som såg mig och som kunde skratta med mig. 

Robin är nog den tröttaste människan på jorden på morgonen, är helt sjukt han ställer nog klockan 24 gånger innan han går upp haha..
Hans alarm ringde nyss och jag blev väldigt förvånad över att det endast tog ca en minut för honom att stänga av det, brukar ta betydligt längre tid sen slår han upp ögon. Jag kan knappt tro det Robin är vaken, på första alarmet!! Men sedan muttrar han trött: "vem fan ringer nu? Det finns väl inte en människa som har numret 0751?!" 
Då inser jag snabbt att jag ropat hej för fort. Klockan var ställd på 07.51 för er som inte fattade det. 

Nog om knäppa historier, idag ska jag träffa pappa! Han kommer till Nybro om ca 1,5h och då ska vi åka till Kalmar med hans nya bil, wie! 
Hoppas ni får en bra fredag. 






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0