Onsdag

Vart har det underbara vädret tagit vägen? Känner redan hur den lilla färgen man hann få under dessa dagar bleknar bort.. Haha får hoppas att det är inbillning. Det blir nog varmt snart igen. 

Igår var jag faktiskt på sjukhuset och jobbade kväll, mycket roligt att de ringer in en någon gång ibland. Alltid skönt med lite extra klirr i kassan. 

Idag planerar jag inte att göra allt för många knop, har en sån fruktansvärd huvudvärk men får hoppas den försvinner snart. Haha märkte precis att jag skrev exakt samma sak för ett par dagar sedan, men jag har väldigt ofta ont i huvudet så ni får stå ut med att jag är tjatig hehe! 





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0