Min helg

Har haft en väldigt bra helg! 
I fredags var jag på marknaden med pappa, Allan och farmor. Vi köpte massor med marknadsgodis och åt god lunch på kebaben. Vi åkte sedan  en sväng till Kalmar och kikade lite i affärerna. Fick med mig två par skor, ett par byxor och ett linne hem! 
Senare på kvällen så var jag med min fina vän ida. 

Igår åkte jag och Robin ner till Hagbyhamn för att grilla med pappa, Allan och farmor, mycket gott och trevligt! Var ett tag sen man var där, blev även med tvingad ner till vattnet för att känna om det var kallt och det kan jag lova att det var! 

Nu har jag precis ätit fläskfilé i sås med klyftpotatis hos mamma. Så ligger och jäser i soffan tillsammans med Gordon, ska snart åka hemåt igen. 
Hoppas ni också haft en bra helg!






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0