Effektiv förmiddag

Har haft en riktigt effektiv förmiddag. Dagen började på vårdcentralen där jag och mamma tog lite blodprov. Så snart får vi reda på vem det är av oss resterande fyra som har den otäcka genen. 
Vi åkte sedan och fikade på fiket vid stationen, jättemysigt var det där inne och de hade massor med gott, förstår inte varför jag inte varit där tidigare! 
Vi gick sedan en liten snabbis på stan innan mamma skjutsade hem mig igen. 

Nu har jag parkerat i soffan framför CSI och tänkte väl spendera resten av dagen här om det inte dyker upp något annat skoj! Hoppas ni får en bra onsdag ❤️

Aj aj 😞


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det aj aj när du tog bort plåstret?😉

Svar: Ja det med! 😋
Julia Johansson

2014-05-14 @ 22:39:13

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0