Bra helg

Har haft en sån himla bra helg som på fredagskvällen spenderades med min syster Sofi, vi grillade och myste 
med massor med gottigt. 
På lördagen åkte vi till Kalmar i det fina vädret och kollade lite i affärerna och åt på thai silk. På lördagskvällen hade vi gråtfest till säsongsavslutningen av vampire dairies innan det var dags för henne att köra hem igen. 


Spenderade sedan resten av kvällen med min fina Ida. Vi hade sleepover och somnade gott i mammas gudomliga säng. 
Idag har vi varit slappisar och tryckt i oss pizza, mumma. 

Har dock haft så himla ont i magen hela helgen för min underbara katt har varit borta i ungefär 3 dygn, vilket aldrig har hänt innan. Har varit så orolig och befarade att det värsta hade hänt. Vi letade som galningar hela helgen efter honom överallt i området men utan att hitta honom. Idag kom han hem efter att Ida och jag varit på stan för att köpa pizza, han stod på trappan och mjauade som om inget hade hänt, mitt lilla hjärta så får du aldrig göra igen!

Världens finaste ❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att Gordisen är på hemmaplan igen😃/ P

Svar: Ja hihi! 😃
Julia Johansson

2014-05-18 @ 16:25:22
Postat av: Anonym

GORDON ❤️ han ville väl inte träffa mig då;) hehe

Svar: Haha, Klart han ville hihi ❤️😘
Julia Johansson

2014-05-18 @ 16:48:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0