Min midsommarhelg

Min midsommarhelg har varit otroligt mysigt och har spenderats med min fina släkt och pappsen. Alltid lika roligt att träffa alla små kusiner och busa! De har även varit och kollat på min och Robins lägenhet, vi gjorde pannkakslunch, kollade på sunes jul och Nellie och Milian badade badkar. Fick även en jättefin ljuslykta av dem som inflyttningspresent hihi! 


Söndagen blev dock inte riktigt lika rolig har åkt på något skit som gör att jag både har ont i halsen, öronen, huvudet och mår illa.. Pallade mig ändå till jobbet idag på morgonen men det var riktigt kämpigt! Tänkte att Emma skulle pigga upp mig men då visade sig att även hon mådde illa dåligt haha.. Blev mycket klagande mellan oss idag. 

Robin kom iaf hem med halstabletter och mitt favvo gottis så nu känns det lite bättre, helt underbar är han 💕




Kommentarer
Postat av: Anonym

Känt att höra att midsommar var okej!, och att du nu känner dig lite bättre. Puss pappsen😍

Svar: Klart det var skojigt! Puss på dig 😘
Julia Johansson

2014-06-23 @ 23:09:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0