Helt underbar långhelg


Sofi har varit hemma och vi har busat och ätit massor med gottigt, firade ett år med mitt hjärta, pappa ha varit här och vi åt kroppkakor på Öland, gått på Matildas studentskiva, Emma kom till Nybro idag för att bosätta sig här i 3 månader, vi har shoppat i Kalmar, gjort ett par nattliga roadtrips och varit på äventyr, ätit massor med goda jordgubbar, grillat och ätit himmelsk frukost, varit på Ikea och inhandlat min efterlängtade tallrikshylla. Sammanfattade min långhelg ganska bra tycker jag hihi! 

Imorgon ska jag hem tidigt till Emma, vi ska starta dagen med en promenad innan vi slänger oss i solstolarna. 
Hoppas ni haft en bra helg

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0