Massage

Idag efter jobbet var jag på massage på Nybro hudklinik för första gången. Har haft väldigt ont i huvudet ofta och även väldigt ont i ryggen, så nu ska jag prova på regelbunden massage för att se om det hjälper. Hade varit underbart skönt att inte ha ont i huvudet inprincip varann dag. 
Det gjorde ganska ont för hade väldigt mycket knutor över hela ryggen och var även spänd, men helt klart värt det om jag slipper smärtan i huvudet. 
Nu efteråt känns det ungefär som jag har träningsvärk i ryggen och är ganska så öm. 
Jag mötte sedan upp Ida på stan efteråt och vi gick och köpte oss lite skräpmat som vi sedan åkte hem till mig och åt vid soffan samtidigt som vi kollade tv och snackade skit!
Nu tänkte jag försöka sova då klockan står på kvart över 5 imorgon bitti för ännu ett jobbpass på sjukhuset och det blir även det sista för denna veckan. 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0