En sväng på stan

Idag har jag varit en sväng på stan i Nybro med Ida. Vi fikade på det relativt nya fiket mazarin, men vi blev faktiskt lite besvikna var inte direkt någon höjdare. 
Vi cyklade sedan vidare till ÖB, för där har dem just nu ett erbjudande där alla kuddar endast kostar 50kr så jag tänkte passa på att köpa hem mig ett par stycken. 
Hittade två fina som följ mig i smaken. 
Vi cyklade sedan hemåt igen och nu ligger jag hemma framför tvn. 
Fick en väldigt positiv överraskning när jag tittade ut i köket innan, Robin hade köpt mitt favvo gottis och läsk så idag får han en stor guldstjärna hihi perfekt till lördagsmyset! 
Hoppas ni har en bra helg! Jag njuter lite extra för på måndag börjar jag jobba  och det ska jag göra under hela sommaren. 

De nya kuddarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina😘
Pappa

Svar: Tack hihi 😘
Julia Johansson

2014-06-14 @ 21:22:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0