Diggiloo

Det blev verkligen en helomvändning igår från vad jag hade planerat att göra på kvällen till vad jag gjorde. Mamma vann 2 biljetter till diggiloo i Växjö, på en blogg som hon följer. Eftersom både hon och jag tog oss en tupplur mitt på dagen så blev det lite tajt med tid eftersom mamma inte direkt trodde att hon vunnit, men vi hann till Växjö innan det började, hämtade ut våra biljetter, hittade våra platser och satt och lyssnade på en väldigt bra komiker och massa mysigt musik i ungefär två timmar. 
Vi hade verkligen tur med vädret precis när vi kom fram till Växjö så slutade det regna och var uppehåll hela kvällen! 

Artisterna som upptärde var bland annat Lena Philipsson, Nanne Grönwall, Oscar Zia, Erik Segerstedt, Jessica Anderson och komikern Per Andersson. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt😀

Svar: Ja 😃
Julia Johansson

2014-06-29 @ 20:46:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0