27 juni

Den här jobbveckan har verkligen sprungit iväg, tiden går så mycket fortare på jobbet när man vet att man ska göra något roligt efter! 

I onsdags gick jag och mamma på stan i Kalmar efter jag slutat och kollade lite på rean i alla affärer. På klädfronten var det väl inte riktigt någon höjdare i mina favorit butiker. Men skorean däremot var betydligt bättre fick med mig ett par höstskor hem för endast 199kr. 

Igår efter jobbet så träffade jag Julia, vi köpte med oss mat hem och bänkade oss sedan framför tvn och snackade skit och tryckte i oss snacks, mycket mysigt! 

I kväll har jag inget planerat förutom att laga mat och mysa ner mig i soffan med Robin. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni är😍 mina stora pluttar.

Svar: Hihi tackar 😘
Julia Johansson

2014-06-28 @ 06:06:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0