Min första skolvecka

Haft en väldigt bra vecka i skolan. Dock börjar vi med en ganska tung kurs och det är väldigt mycket nya saker att lära sig så det känns både roligt och lite halvt skrämmande. 

Igår hade jag sleepover med Emma väldigt mysigt och fnittrigt hihi. Är lite skraj över att sova själv i vårt hus av någon anledning, kan bero på att jag är extremt mörkrädd.. Så det var väldigt skönt att hon ställde upp som sovsällskap! 
Vi åkte in till skolan morgonen därpå för att ha gruppövning där vi diskuterade frågor från instuderingsfrågorna och andra frågetecken från föreläsningarna. Det var väldigt givande faktiskt och allt blev snäppet klarare. 

Efter skolan friade jag, Emma och Ajla vår första vecka med att äta på thaisilk, mycket mumsigt! 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0