Måndag

Den här dagen har gått så otroligt fort. Alla dagar bara flyger fram och nu är det endast en vecka kvar tills jag börjar skolan. 
Är väldigt nervöst men ska bli väldigt roligt också. Att få träffa nya människor och att bli lite sysselsatt om dagarna! 

Idag har det inte hänt allt för mycket. Har lagat mat till mamma och mig idag blev det biffar med pepparsås och penne.
Träffade även Julia en stund innan vilket alltid är lika trevligt. Bestämde mig för att gå till henne både för att få lite motion och för jag inte orkade tanka bilen. Kallt som fasiken var det men var ändå skönt att få lite frisk luft. Är grymt avundsjuk på min pappa och min syster Sofi som är utomlands just nu, skulle nästan göra vad som helst för lite värme. Jag ogillar vintern starkt!

Har nu bäddat ner mig i sängen med en kopp te och min favvo serie criminal minds. 
Hoppas ni haft en bra start på eran vecka! 






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0