Lördag

Haft en underbar dag tillsammans med mitt hjärta. 
Vi började dagen med att titta på en lägenhet. Äntligen fick vi ett erbjudande att åtminstone kolla på en. Det är verkligen svårt i lägenhetsdjungel ska jag säga er! 

Vi åkte sedan till Kalmar där vi kollade lite på stan och åt mat. Jag inhandlade två väldigt våriga blommiga toppar hihi! Väldigt svårt att hålla sig borta från vårkläderna som redan kommit in i butikerna. Längtar något kopiöst till värmen.  
Vi gick sedan på bio, vi såg filmen Jack Ryan och den var bra, den var väl kanske inte wow. Men helt klart sevärd! 
Nu ligger jag i sängen och är helt slut  blir nog att sova om en stund. 
Hoppas ni haft en bra lördag! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0