Onsdag

Idag cyklade jag för första gången på evigheter vilket även märktes då jag missbedömde ganska rejält hur lång tid det skulle ta och cykla haha! Fick vänta på min lektion i 25 min i allt för mycket kläder på köpet så jag höll på att tuppa av värme.
Trodde inte det var så varmt ute?!

Lektionen gick väldigt fort iaf och så var det dags att cykla hem igen, vilket gick prima om någon undrade. Det är iaf fler än jag som ska söka till sjuksköterska till våren i min "klass" så det är lite roligt, kanske man lär känna någon innan!

Men nu ska jag ta och slänga ihop lite lunch, har en iskall pepsi som står och väntar på mig i kylen också. Mums!

Crazy hair


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0