Katrineholm

Haft en väldigt mysig helg i Katrineholm. Blivit massor med firande då både Allan och min pappa fyllde år. 
Har även blivit mycket med bus och mys med mina kusiner. En bra helg helt enkelt. 
Tidigt på söndagen packade vi ihop och gav oss iväg redan vid klockan åtta för jag skulle börja jobba vid klockan tre. Det var ganska jobbigt att jobba enda till klockan halv 10 med lite sömn i bagaget, ska jag säga er.. 

Men nu ska jag snart brumma iväg med min bil igen för ännu ett jobbpass på sjukhuset! 
Sen ska jag bara slänga mig i sängen och sova länge imorgon, längtar!!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad är det du jobbar med på sjukhuset? :)

Svar: Sitter hos en patient och hjälper han med allt han inte klarar av själv :)
Julia Johansson

2013-09-30 @ 14:03:46
URL: http://mathiilda.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0