what a wonderful day

Igår vaknade jag upp bredvid mitt hjärta och kände att det var lite extra jobbigt att lämna sängen för att åka till skolan. Men väl där så var det riktigt roligt och jag fick även veta mitt prov som jag gjorde för 2 veckor sen och det gick väldigt bra! 

Åkte hem, gjorde lite mat och tog en powernap. Sedan åkte vi till Kalmar för att gå på bio. Vi såg filmen gravity och den var helt klart sevärd och popcornen var lika goda som vanligt. Åkte hem igen, träffade sedan Tobbe och Emma vilket slutade med att vi blev fyllechaffisar och åkte in till Kalmar gång nummer två. 
För att summera denna oväntade dag så har den varit väldigt rolig och jag har inte haft någon huvudvärk överhuvudtaget på hela dagen, det bugar jag och bockar för. 

Idag är det plugg som gäller och fortsätta med att måla lite små möbler.
Hoppas ni får en bra dag. 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0