Mysig helg

Ligger helt utmattad i sängen efter en rad dagar av tidigt uppstigning. Har nämligen varit i Katrineholm över helgen med min fina kille. Där även min underbara syster och pappa var. Har varit en väldigt mysig helg med massor med god mat, lekande med kusinerna och härligt sällskap. 

Känner dock hur jag redan börjar gäspa något kompiöst tror inte min kropp är gjord för att gå upp tidigt haha. Ska krypa ner i sängen med en bra film och en kopp te. Imorgon är det skola igen, får antagligen reda på provet som gjordes i onsdags är lite nervöst måste jag medge. Hoppas på det bästa!

Min fina med tre utav mina kusiner hihi.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0