Helgen

Min helg började med att gå upp tidigt på lördagsmorgonen för att skriva högskoleprovet på Åkrahäll. Inte det roligaste att göra en lördag direkt men det gick ändå ganska fort!
Dock efterlämnade det en fruktansvärd huvudvärk som inte ville gå bort ens med tablett.
Mådde inget vidare resten av lördagen men kämpade mig ändå upp ur sängen för att träffa min saknade kille.
Vilket resulterade till en tripp till Kalmar och en ännu sämre Julia. Så blev sängen ganska tidigt igår.

Vaknade vid klockan 20 över 7 idag!? Och kunde inte somna om.. Har fortfarande extremt ont i huvudet så jag knappt vet vad jag ska göra. Men det går väl över. Har orkat vara med en stund och rensat vinden iaf med mamma och pappa, ganska roligt att se vad alla har sparat på sig genom åren!
Tror jag ska vila en stund nu och hoppas på att det blir bättre med huvudet.
Hoppas ni haft en bra helg!

Några filmer från vinden! Synd att alla roliga filmer man hade från när man var liten är på VHS.. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0