En bra dag

Fick en väldigt dålig start på denna dag genom att gå upp vid klockan sju och lämna min bil för att byta ruta. En trött Julia = en arg Julia, det är inget att leka med inte. 
Dock blev den bättre framåt dagen med massa mys och en sväng till Kalmar med Robin och hans kompis. 
Har nu varit på biltema för första gången vilket verkar vara ett måste när man åker in till Kalmar haha! 

Träffade en mycket saknad Hedda senare på kvällen och fick god mat serverad och klar, vilken lyx. Mycket trevlig kväll må jag säga! 
Nu är jag hemma i min varma och gosiga säng ska bli skönt att sova ut imorgon.
Hoppas ni också haft en bra dag! 

God mat i Kalmar på en trappa upp och paketen som jag gav till Hedda för hon har fyllt år. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0