Yesterday and today

Hade en hel mysig dag igår med pappa och Robin. Vi var ute och åt på thaisilk och sedan gick vi på bio. Vi såg filmen Thor och den var faktiskt väldigt bra! Det enda negativa var att den var i 3D och det var lite jobbigt i två timmar för ögonen. 

Idag har varit en helt vanlig tråkig söndag som bestått av vanliga tråkig saker inprincip. Positiva klubben har talat. Nej men idag har jag pluggat och gjort klart alla 85 frågor som jag har prov på nästa vecka. Så nu ska jag "bara" plugga in alla också. 
Har inte hänt så mycket mer idag har lagat mat till pappa och mig och målat klart möblerna. 
Känner mig som en seg säck potatis så tänkte slänga mig i sängen och kolla några avsnitt av NCIS i väntan på att pappa kommer hem med grillchips hehe! 
Hoppas ni haft en bra helg.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0