Be happy for this moment, this moment is your life

Igår var jag i Kalmar en sväng på sjukhuset med pappa sedan en runda på stan, mycket trevligt! Träffade min finis senare på kvällen för en myskväll med serier och massor med gottis. 

Idag har jag inte gjort överdrivet många knop. 
Blev väckt tusen gånger av min lilla kisse inatt så jag är lite små seg. 
Har iaf städat lite på mitt rum och bäddat rent i sängen vilket kommer bli otroligt skönt att krypa ner i sen ikväll! 

Har dock längtat hela dagen på att få sätta tänderna i dagens middag, det kommer bli så gott!! Vi ska äta en utav mina favoriträtter. Det blir chiligryta som kokat i flera timmar så köttet bara faller sönder och potatisgratäng. Mhmm!! 
Evig väntan...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0