Malmö

Haft en väldigt hektiskt dag i Malmö, då jag hjälpt min syster att flytta från en lägenhet till en annan. Det har varit en dag med en hel del springande upp och ner med kartonger, visit på Ikea, käk på en restaurang där de bara serverande olika sorters hamburgare lite häftigt faktiskt, har även kollat en sväng på balklänningar. Har hittat en som verkligen var underbar nästan precis som jag tänkt mig. Dock fanns den inte i min storlek i butik men det skulle komma in mindre lite längre fram. Fanns verkligen många fina i den butiken.

Ska strax åka den långa färden hemåt, lär somna som en stock i natt efter denna dagen. Puss

Släp och bil påväg till Malmö


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0