Hey there!

Igår hade jag nog den slappaste söndagen på evigheter, var så himla skönt att slippa plugga!
Träffade även min fina en stund på kvällen efter mitt slappande, bästa avslutet på en bra helg med andra ord.

Måndag idag, skoldagen gick ganska fort. Mina måndagar är inte allt för ansträngde med två lektioner, bara håltimmen som är så seg.
Har inte gjort många knop idag heller om jag ska vara ärlig.
Har lagat mat med mamma, blev hemmagjord pizza.
Hade mozzarella, pesto, ost, tomat och en himla massa färska champinjoner på, åh så gott det var!

Funderar på att kolla på en ny serie som börjar nu, så måste kuta mot soffan!!
PUSS

Min gos & jag


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0