GOOD DAY!

Åh vilken bra dag jag haft idag!
Dagen började med nybakta frallor till frukost och inte nog med det så fick jag hem mina två par skor som jag beställt här om dagen och de satt som en smäck!

Vi åkte sedan en runda till Kalmar för att kolla lite i affärerna, slutade med att mamma och pappa handlade som galningar haha!
Kunde inte hålla fingrarna borta från H&Ms vårnyheter, så en underbar liten dröm till klänning fick följa med mig hem. Vi mumsade även gott på thai silk, sedan bar det hemåt.

Åkte ner till ishallen en sväng när jag kom hem med Hedda och rastade skridskorna lite, alltid lika underbart.
Och nu sitter jag här i sängen med min solo tidning och är helt slut.
Imorgon väntas en dag med plugg, can't wait.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0